My addicted - yarns & crochet

Wednesday, August 20, 2014

Salah satu impian aku selain nak ber shopping yarns... Adelah.... Teringin sgt nk beli yarn winder.. Dah lame aku usha kat iceyarns.. Amazon.. Tapi semua nye aku kuburkan... Tapi tahun ni aku nekad nak beli jugak... Kononnye dengan harapan dapat gulong benang dengan cantik n lebih tersusun~~~~ harapan... Uhukhuk...

Aku dah lame tak bukak blog... Saje je usha2 blog yg jd feberet aku... Attic24... Dah lame tak tgk.. Rupenye attic dah jual yarns n barang yg berkaitan crochet n knitting... 

So setelah membuat perbandingan harga.. Aku rase kat woolwarehouse lagi murah berbanding yg aku tgk di amazon n iceyarns... Disebbkan oleh aku mmng nk beli yarn dekat wool warehouse ni.. So aku rembat skali ngn yarns winder ni... 


Ni la yarns winder yg aku beli... Alat ni kene letak atas meje n kuncikn supaye tak bergerak.. 

Best gile dapat gune winder ni... Ni la hasilnye... Baru try😬




Tu je....✌️

You Might Also Like

0 comments