Doakan Arwah Fendi

Friday, October 28, 2011

Ya Allah.. Kuatkan hati fareha.. kuatkan iman dia.. tabahkan hati die... ppink sabar ye pink.. seumur hidup aku... ni la kali pertama aku ikot tgk  jenazah dikebumikan... dgr talkin secare life.. Ya Allah mengis aku Ya Allah.. insaf aku rase.. memikirkan diri yang hina ni.. penuh dosa... dunia ni sementare je... jagn terpedaya ngn dunia... teringt mase arwah datuk n moyang meninggal aku tak penah ikot sampai g kubur... hanya g kubur time raye je... tapi kenape nak sgt tgk kali ni... nak sgt.... Aku gembire sbb ade ngn ppink dpt peluk pink.. dgr die ngis... pujuk die... mungkin tak byk yang dpt aku tolong tapi atleast aku nk pink tau die ade kawan2 die yang sentiase doakan die.. ade kat sisi die... time gembire n sedih die... nas paling byk ngn die.. dorg mmng rapat.. aku lege tgk nas bg semngt tak putus2... sesuatu yang aku tak dpt buat.. tapi ade org lain yang dpt pujuk hati die.. semoge pink tenang... Allah pilih ko pink.. sayang nye Allah kat ko pink... kalu ko sabar.. redha.. insyaAllah Allah naik kan martabat ko pink... kite doa same2 tok arwah ye.. Al-Fatihah...

You Might Also Like

0 comments