hati

Tuesday, January 31, 2012

Aku dah lame tak berblogging... saje je.. tak tau nk tulis ape.... dlam hati aku... byk aku nk ckp nk luah.. tapi byk hati jugak kene jage.... sbb blog ni bukan blog rahsia aku lagi... semua org aku cube nk gembire kan... tapi aku slalu tewas...hati aku  tak gembire................. n kesannye org sekeliling aku yng jd mangse....  bile aku luahkn.. org tak pham... bile aku cube jujur.. org tak bleh trime... mcm mane? aku tak main2.... adekah aku terus kene menipu......... Ya Allah kenape susah sgt aku ni.. kenape aku asyik nk memberontak..... kene aku tak redha... n terime sume ni.....................................................................................................n kene tipis benar percaye aku padaMu Ya Allah... Ya Allah yakinkan la aku... setelah Kau beri pertunjuk...

Nota kaki:Sekadar nk melepaskn beban dihati.... jgn tnye n komen.... aku mls nk jawab... hehehe

You Might Also Like

0 comments