NAS+SHAHRIL.. Dah Kahwin dahh.. \O/

Thursday, May 24, 2012






Alhamdulillah Nas+Shahril dah selamat bernikah n sanding...

Nikah: 18 Mei 2012
Sanding: 19 mei 2012

Terus terang aku ckp aku gembire nas dah kawen.. Tahniah nas.. akhirnye.. :).. aku taktahu nak kata ape.. cuma berharap n berdoa kita same2 bahagia dunia akhirat.. insyaAllah... selamat datang ke alam rumahtangga nas.... cewaaahhh...

Tengok gambar je la.. taktau nak cerite ape...
 
18 Mei 2012- Nasrina's Solemnization


Pink... jgn over sgt pink.. hehehe... hai pink.. rindu ko.. jumpe sabtu ni pulak ye... ahak


Time ni dah selamat... lagi sekali.. pink jgan over pink.. hahhaha

Time ni sume dah tak skema.. ok.. tak sngke shahril mcm tuh.. nampak mcm skema.. bak kate nas org tue.. eh yeke?? tapi... rupenye...............(~_~)"
 
8D8 + Adik...
Time ni aku sebok hasut ili makan.. li jom la makn li.. lapar dah ni....huhu.. mintak maaf celungap.. lapar ni.... tak brekpes trus shoot g umah nas ok.. hohoho...


Mcm biase smbil bergoyah... huhu
 
19 Mei 2012 - Bersanding...

Tajuk bersanding... tapi pengantin nye takde.. dayang2 yang sebok tangkap gambar.. .. Dayang-dayang, pengapit.. n tetamu khas.. ruby.. pengantin 2B.. hehe.. bie.. jumpe sabtu ni bie...

baba cak.. mungkin tu kot yng wani nk ckp.. hehehe.. gurau je...

n Lagi....
Faheem.. comel nye.. geram.. ok pink.. kali ni ko ayu.. hehehe thumbs up... ecceh...

The Dayangs.....

Ni la pengantin nye... n 8D8 n liana...
 
Aku ske gambar ni.. thanks maze.. hehehe

Nota Kaki: Moh kite ke wedding Ruby + Rahman... jumpe sabtu ni ye...

You Might Also Like

7 comments