Stylishly Bond.. Bang Bang...!!

Wednesday, December 26, 2012

Yippy.. dah dapat gambar dinner.. really excited to update my blog... dah lame tak tulis n letak2 gambar.. ecceh... emm mesti pelik kan ape la tetibe bond ni kan... Actually our theme for Minco 50th Anniversary Gala Celebration is "Office Attire or Stylishly Bond." so which one will u choose..? agak2 aku pilih mane?? ce teke... sebelum tu nk bg detail sket kat mane n bile... 

Venue: Renaissance Hotel, KL
Date: 19 December 2012
Time: 7.00pm

To be frank aku mmng tak tahu nk pakai ape... 2, 3 hari sebelum dinner dah bergosip ngn kak elly.. akak.. kite nk pakai ape ni.. hukhukhuk.. ahh susah2 pakai je baju keje.. senang.. malas tukar2 baju.. (^_^) yeaayyy,.. 

But at the end.... huhu.. tak ready pape...huwaaa.. pagi tu baru terkial2 nk carik baju.. pilih2.. finally.. waaahh sy dah lambat g keje...dah kol 8 pgi... terus memecut.. smpai opis nk kol 9.00.. ok rekod dah burok... uhukhukhuk.. (T_T).. eleh.. kihkihkih this is not my first time came late.. ok la... buat2 taktau je la.. huhuhu...

Disebabkan harini adelah dinner.. jadi kami semua dibenarkan pulang awal.. yippy!!! kol 3.30 dah boleh balik... seronok.. wink wink.. sy adelah penyegan untuk bersiap kat opis.. jadi memilih untuk bersiap kat hotel.. ngeh3.. telah memakse bos untuk ikot naik kete sekali.. sebb sensorng takdok kawan.. huhu... nasib baik bos ok.. thanks kak aspa comel.. :)

Sy adalah tak suke jem.. jadi memilih untuk keluar ofis pukul 430pm.. takot jem  org balik keje.. smpai hotel terawal pulak.. pukul 5ptg dah smpai.. event start lambat lagi.. pukul 7mlm.. lepak2 jap.. kol 5 lebih baru bersiap.. mekap sederhane je.. :) nak mekap tebal2 tak reti n takot jadi macm tepung gomak.. huhu...  suspen tak nak tau pakai baju ape..?? hehe...

Ok sile la tgk gambar kat bawah ni... ok mencelah jap... 8D8 kate aku dah tembam.. huwaaa... terus g class aerobik td.. ahak...  ok2.. sile la tgk.. :P


Aku rase ni gambar aku yang paling ok.. konon2 ayu...huhu.. yang tudung cokelat tu adelah bos sy.. sempoi kan.. ?? 

Gambar kat atas tu aku rase yang paling ok la.. tgk muke sendiri je...bajet comel... disebabkan sy masih baru kat sini, so... only some of them i knew their name and some i dont know.. my bos.. akak Nina, kak Zah (tudung purple), Sharmila (free hair) n the other three aku tak tahu.. huhu...

ohh lupe nk inform.. baju yang aku pakai adelah baju mase mek Aini Kawen..baju tu baju bridesmaid.. fikir2 bile lagi la nak pakai baju tu kan.. dari terperap aku pakai je la..(.thanks mek Aini.. hehe..^_^ ).. disebabkan pakai baju ni adik kate queen of the night.. cewaahh.. blushing akak.... ahak... :P
Ni bermakne aku tak pilih office attire tapi memilih ala2 gadis bond.. cewahhh...


Ni pulak ade lah Anand.. aku suke care die... sempoi... 

Ni pon antare gambar yang aku ske.. shida n wan.. si gile2

me n shida.. kawan gaduh2 gedik.. ahak.. 


Shida n wan.. budak environmental division... kenal dorg pon sbb projek NRW.. ske nak nyakat shida.. n shida rajen melayan.. ske je gaduh2 gedik.. wan kat tengah hanye geling2 je tgk kitorg...

Haaa... ingat tak? entry lepas.. aku ade cerite pasal adik kan.. n penah kate nk letak gambar die.. hehe.. kali ni aku letak... n malas nk blur2 kan... cube teke mane satu adik... kiri ke kanan.. ?? yang tinggi ke yang rendah...emm name je adik.. tapi super tinggi.. nak tgk muke kene dongak... jadi tau kan sape adik sy kat minco.. Jambu tak..??? nk kenal?? opppss dah ade awek... yang sorang lagi tu adelah akim... aku pon tak kenal sgt.. adik yang kenal kan.. kawan die... kecik comel..


 Bang Bang..!! Hanim paling sempoi... mak budak yang comel...

Kesimpulan event ni adelah... emmm sy adelah penat berdiri lame2 pakai high heel sbb sy bukan pengemar pakai heel.. cume sesekali kalu rase nk cantik pakai la.. ekk ade kene mengene ke.. huhu...






You Might Also Like

1 comments