Crochet hat and anak2 buah

Monday, November 11, 2013

Fuh fuh..dah bersawang blog ni... lame dah tak update. rase malas nk tulis.. malas nak update... byk cerita nk share tapi sgt2 susah nk share.. yg mane boleh je la.... crochet n anak buah aku... crochet je mesti ade anak2 buah.... anak buah je mesti ade crochet.. mane taknye.. tu la model nye pon... kuikuikui..

Owl hat ni lame dah kaitnye.. siap dah bg kat org lagi... biru tu dah bg kat member.. untuk anak nye.. baru lahir...




Taman Metropolitan a.k.a.Layang layang

Aku pon tak pasti bile tarikhnye... kat tempat ni memang ramai org datang main layang2.. super crowded ngn org.. tapi best..

Aunty ... jommm

Amira n zety tgk ape tu....


Ali.....

Tudung hijau tu akak aku.. tgh pregnant anak ke 3 skrg ni... bertambah la cucu mak esah.. aiii

Tunjuk layang2...
 Aku nk gelak dengan amira (baju merah).. die ckp kat aku.. "aunty..  aunty  beli kan la layang2..  Aku pon balas.. takmoh la aunty tak reti main... cepat je die balas.. ala takpe kitorg reti main.. dlm hati aku.. amboi.. pandai nye ckp ye... petah betul... baru 3 tahun..

sampai sudah mintak layang2.. aunty die tak beli kan... hehehe sian....
Nota kaki: dah ade 6 org anak buah.. another 1.. otw.. yippy..

You Might Also Like

3 comments