Bile Mak Mule Bersuare.... (~_~)''

Saturday, January 08, 2011

Salam.. Adehhh... omak ooo omak den.. (~_~)''
Hari ni ari sabtu.. pepagi lagi mak dah ketuk pintu nk pegi pasau.. slalunye aku bwk mak n nenek.. tapi arini tak dapat nk bawak.. mak nak carik reben tok barang hantaran kawan abg (panggilan adik laki aku yang sulong). kawan abg mintak mak tolong buatkan hantaran untuk die... mak mmg ske mengubah2 ni.. semua hantaran akak2 aku dulu mak yang buat... baik kan mak.. hehehhe.

Sambil mak tggu si fairuz (adik pompuan bongsu) berciap.. Kitorg dok la borak2.. mak kate dia nak pakai bakul2 lama yang hantaran akak2 dulu untuk hantaran kawan abg.. aku ckp la.. makk... eh tak yah la gune bakul kite... nnti dorg nak kawen (merujuk kepade adik2 aku) dah takde bakul tuh.. bakul tuh kan mahal....mak pon terus ckp.. ehhhh bukan ko ke...?? BILE NK KAWEN nye.. ??? dah umur brape ni... Adehhh DUSHH.. !! terkene sebijik aku.. haaa amik ko... adeh2222.. terus tarik selimut selubong.. smpat gak la aku ckp.. calon takdo.. mak bersuare lagi.. ehhh punye banyak calon.. takkn takde.. (dalam ati aku... bile plak aku ade calon... ??? konpius).. aku pon jawab selamber... calon banyk mak... tapi bukan tok awe... lalalalala... terus tarik semut balik.. selubong.. mak pon kuar bilik.. hehehhehe.... adeh mak... sori la mak ye.. (^_^).... dah lame mak tak tnye soklan ni.. tetibe kuar balik dar mulot die.. (mane taknye.. taksempat borak... anaknye slalu balik opis lmbat.. ngeh222...tu yng ske dok opis lelame tuh....kihkihkihkih)



You Might Also Like

2 comments