huhu~~~

Saturday, January 22, 2011

Salam.. lame dah tak tulis blog.... seperti yang dijanjikan.. aku nk upload gambar mase g wedding beena.. beena yang sgt comel ngn wedding dress nye.. n suaminye yang segak... sukeeeeeeeeeeee.. nah!!! tgk la puas22

Comel kan..? comel kan sy.. kihkihkih

Peace.. X.. hehehehe..

Amik berkat.. kot2 kawen cepat.. hahaha

Si gedik 4 org.. hahaha

Huhu.. Peace lagi.. adik aku n nas

Ngan adik je plak

Suku dr lapan delapan.. hahahaha

Tuje la gambar nye.. si mimi aini ni tak upload2 lagi gambar .. lame nk tggu.. gambar yang kat atas tuh sume dr kamere adik.. hehehe... tgh2 dok layan blog ni.. si junior aku lak kol.. tnye pasal interview smlm.. adehh.. smpat plak tnye bile nak kawenn.. tu bukn cemu mas lagi tuh.. cepu berlian.. huhu die ingt aku nk kawen dlm waktu terdekat nih.. emmm.. cik ooiii mungkin ke nk kwen dlm waktu terdekat ni... die tak tau aku putus tunang kot... huhu.. biau le... kihkihkih.. cepat2 doakan sy bertemu ngn jodoh sy .. huhu

Nota Kaki: kalu die bukan untuk ku.. ya Allah.. jauhkn la perasaan sayang cinta rindu aku kat die...dan sekirenye kalu die untuk aku.. Kau permudahkan la Ya Allah..... kalu  la boleh undur mase kan... aku pilih 10 tahun lepas.... kalu la boleh undur mase kan.. huaaaawaaaa.. hehehe.. jodoh pertemuan di tangan tuhan.. (~_~)...  redha..

You Might Also Like

0 comments