Cerita kedai Kopi.. cerita kedai kopi... huhu

Saturday, March 26, 2011

Hari tetibe ade meeting just for engineer only... aku dah berdebar2 takot2 kalu bos tnye pasal desgn.. (T_T).. seriously aku ras mcm malas dah nk tgk.. tap aku kuatkan gak hati ni.. bile tgk NBB, SAM or RBR yang super cool even byk keje.. aku pon jd kuat... n rase malu n segan... Emmm honestly agak frust bile memikirkan drainage yang tak siap2.. mcm2 prob.. mcm takde ending.. ape yang aku risau if JKR reject design tuh.... tak tau la.. aku hanye junior yang mengikot arahan senior.. malas aku nak argue pape.. walaupon aku rase aku nk argue.. tp aku lupe kan je la... (~_~)''.. si penurut perintah...  yang penting aku kene setelkn by hook or by crook this week... on monday everything already to be checked by senior.. oppsss silap principal engineer.. merangkap aku nye senior tok drainage.. huhu.. esok ade kenduri kat umah.. tak mungkin aku dtg esok... mesti la on sunday.. huhu... ok2 stop pasal keje... sekarg... kite enjoyyyyyyyyyyyyyyy.. \0/...

Hari ni sebenrnye ade jamuan.. sambut besday en MNM yng ke 44thn.. wah mude lagi bos aku ni... kat bwh ni ade gambar bebeudak opis aku... sila la layan kan aje ye.. hehehe..

Gambar bawah ni.. bukan tempat aku.. dulu tu tempat en ujang.. tp en ujang dah dok kat atas.. same level aku... aku dok situ just kalu ade discussion ngn kak tie.. merangkap drafter tok drainage.. hehehe... (^_^).. hari ni byk betul brain storming..  due2 pening pk pasal drainage.. budak2 bwh ni mengelar kitorg as BUDAK LONGKANG.. cehhhhh... >_<  geram je.. hehehe tu sume idea AZR.. aku lak gelar dorg as budak jalanan@budakroad.. (AZR, Sem, NBB, NOL..).. hahhaa.. tp dorg lak berbangge ngn name tuh.. ape ek ritu NBB ade sebut kate lain bg budak jalanan.. bunyik cm gempak.. cehhhh.. hehehe.

Kalu perati betul2 aku si pemakai stoking di opis.. ni sume gare2 tak tahan sejuk... kaki aku cepat rase sejuk.. jd kene la pakai stoking.. (~_~)''


Berborak b4 jamuan.. me n AES

 
Ayam masak merah... nyummy
Dalca
Acar

Sambal udang

Papedom.. betul ke eje ek.. hehe

and tak lupe buah
ehhh tetibe lak aku jd tukang bg sudu
Yeaaayyy my turnnnn.. \o/
Makan time... yampuuiiiii.. aku AES NBB
Si Pencilok kek sy.. NBB & AZR.....
Gambar kat atas tu adelah keadaan aku yang ngah berusehe menyelamatkan kek aku dr di baham oleh NBB and AZR,... (kalu refer kat gmbr nih mcm aku tak buat pape kan (~_~)'' tapppppiii dorg berjaye merwampashhhhh kek aku... n makn........... (T_T).. n si AZR dah hancurkan kek tuh.. huwaaaaaaaa.. dah tak comel dah... n NBB lak muke puas hati dpat makn.. hahahaha.... sy nk kek sy yang comel tuee... huwaaaaa.. hehehehe gedik la pulak kan...


MNM..besday boy
 and...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V
V
Aku la si comel tu.. huh :-p
Aku n tudung 3 layer.. hahahaha


Nota Kaki: hehehe.. tu je entry kali ni.. sok2 aku tulis lagi.. skrg ni ngah kenduri.. aku lari masuk bilik jap.....aku update blog ni.. geram ngn miki (kucing aku) yng telah mencakar muke aku... SAKIT LAAAAAAAAAAAA....  (mujur masih cun)  sbnrnye smlm lagi dah tulis.. hari ni (26/3/2011) aku dok smbung cite.. smlm tak bis cite... hehehe.. kay la.. baik aku kuar bilik sebelum mak esah menjerit dr luar.. huhu.. papai sume....

You Might Also Like

0 comments