Chill~~~~

Wednesday, March 23, 2011

Emmm.. aku kalu bleh taknk nagis lagi.. taknak sedih lagi.. aku tau sume nih bukn sbb aku masih syng.. tp sbb cume kkdg terkenang.. (ceh mcm lagu aliyah pulak..) tap aku pasti. smlm MKAM tetibe tnye aku dah ade buah hati ke.. pelik sungguh... .. emm... tak pe lah.. aku jawap je la. knpe..? die kate saje amik tau.. aku bls yeke.. doakan la aku jumpe jodoh aku n berkawen.. die kate die akan doakan walaupon sedih.. aku nangis... (T_T)..  kkdg aku pk.. nape perlu kamu sedih.. kamu jgak yang tak mau aku.. jagn tahan jodoh ku dgn perasaan kamu atau kate2 kamu.... kite tau.. kite tak mungkin bersame kan... doanlah kebhgian masing2 kan... dan sejujurnye.. aku sudah mule yakin tanpa kamu.. sudah mule rase kuat tanpa kamu.. hidup perlu diteruskan..  chilll... \o/  

Doakan sy bertemu jodoh saye...  tq sume...

You Might Also Like

4 comments