Keliru....

Saturday, April 16, 2011

Soal hati.. susah nak jawap nih.. lebih2 lagi kene buat keputusan antara hidup n mati ni.. cewahhh... haaa.. korng mesti penah rase cm tu gak kan... ape tak?!!! tipo la.. ade kan.. ade kan...?? (memandai je aku)  mesti dalam hati... Ya Allah.. aku keliru... bantu la aku.. huhu


Mesti la keliru kan.. bile kite kene buat keputusan yang terbaik untuk diri kite.. hidup ni umpama perjudian.. ade risk n sacrify yang perlu kite hadapi.... n make sure kite boleh hadapi dgn sebaik nye... (ya Allah lindungi lah aku dlam bimbingan Mu) tengok je gambar bawh ni... bercabang2 jalan nye.. mane satu jalan nk pilih... eeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiii... keliruuuuuuuuuuuuuuuuu...!!! (~_~)'' .. takkn nak main hentam je ikot kanan or kiri.. kalu haluan hati masih tak tetap... emm...



Kalu dulu hanya ade 1 jalan.. kite pasti ngn jalan tuh... tapi bile jalan tu terlalu byk masalah.. dan jalan itu pon ditutup smpai kite tak boleh nk lalu.. walau puas kite mintak tolong la bagi lalu.. tapi tetap tak boleh lalu... kite pon redha n terima... smpai satu mase.. kite rase kite perlu moved on dah bukak hati untuk jalan baru... baru rase nk sesuaikan diri ngn jalan baru.. rase gembire ngn jalan baru... tetibe jalan lame pon di upgrade n minta kite lalu.. walaupon kite skrg dah ade jalan baru.. 


Pastinye kite keliru... pasti nye terlalu byk kenangan ngn jalan lame.. pahit dan manis.. kekdg terlalu pahit nk ditelan.. bukan aku shje.. tapi kamu jugak... bukn aku salahkan jalan lame.. kite same2 salah... cume keadaan dah berubah.. aku selese ikot jalan baru ni.... tggu la smpai satu mase.. persoalan ni akan terjawab.. bile n smpai bile? aku pon tak pasti hanya mase dapat menentu kan.. dan akan ku pohon dr Allah akan pertunjuk sebaik2nya... bukan untuk sesape.. tapi untuk aku... hidup aku... agamaku dunia n akhirat aku...... amiin...


You Might Also Like

2 comments