My New Addicted

Monday, April 11, 2011

Salam.. aku sekarg mmg ngah gile bershopping online ni.. hehehe... 

So far barg yang aku beli online.. dr mane ek....??? (PK jap)



Alaaaa.. tak jelas sgt la gambar tudung tuh.. (takpe2 janji aku tetap comel).. tudung yang aku pakai ni name nye rania.. korang leh tgk la kat website dorg.. tudung nye cantik jgk.. tap harge agak berpatutan... al maklum la dorg ade produk dorg sendiri...


nasbutik.blogspot.com

Paling byak aku beli adelah kat nasbutik.. kat bawah ni aku ade bergambar ngn pemilik nas butik.. tu si tudung kelabu... sebenarnye bayk lagi tudung yang aku beli dr nas... tp malas nk upload gambar byk2... hehehe.. gambar kat bwh ni aku ngah tolong nas promote Oleander Catering.. (kak hanim-owner)  sesape yang nak kawen leh la tgk pakej dorg ni.. dorg bukan je buat katering.. tp ade PA system.. Photografi, videografi pelamin n tak ingat la... nasik n lauk dorg mmg sedap.. betul .. aku tak tipo... aku sendiri dah rase....





Sile abaikan budak baju merah tu

kat tutti fritti ngn nas...


Dua gambar kat bawah tu bukn aku ye... hehehe.. sbnrnye aku baru order ritu.. barg yang aku order tu tak smpai lagi.. jd tak leh nk tunjuk aku pakai.. hehehe.. aku ni mmng ske cardigan... yang sluar tuh aku baru nak try...



Kalu korag ade tempat2 yang best tok shopping online.. korg update le kat aku ye.. hehehe.. ok la.. baru je azan kat area umah aku ni.. g solat cepat.. (aku pon)... 



Nota kaki: emmm knpe aku slalu update blog time maghrib ek.. uhuk2

You Might Also Like

4 comments