Serbe Salah

Monday, July 04, 2011

Emm lately byk dengar pasal masalah umah tangge.. huhu... takde ape dpt aku tolong.. hanye mmpu dgr.. bile org cite pasal suami ade org lain.. uhuk.. mintak maaf tak dpt nk tolong.. aku hanye org luar.. tu di luar kuase aku.. aku takde hak nak mncampuri urusan dorg... aku hanye mmpu bg kate2 smngat n harap kawan aku tu bersabar.. tu ujian untuk diri die.. kalu die sbr ngn ujian tu.. Allah akan naik kan martabat nye.. bersabar la demi anak2...


Sebenarnye aku agak tersepit.. sbb aku tau ape yang suami tu buat.. tapi aku tak bgtau isteri nye.. aku tak mau merosakkn hubngan dorng.. kalu ye pon si isteri tau pasal suaminye.. biar la die tau sendiri.. tapi bukan dari mulut aku.. kalu die cite aku dgr.. tapi untuk aku bgtau .. tak mungkin.. aku harap aku simpan smpai bile2.. n berharap hubungn mereke berdua dpat diperbaiki.. demi anak2... 

You Might Also Like

0 comments