Rendang Pertama...

Sunday, August 28, 2011

 Ni first time aku masak rendang... request from BG.. teringn sgt nak makn rendang n nasik impit katenye... semlm baru la ade peluang nk masakkn... aku tak masak ikot care mak.. awal2 la aku dah study kat blog cendana kasih kot.. .. bahan2 nye biase je cume aku tambah cili padi.. bg pedas lebih... BG mmng ske pedas2... sebelum ni pon dah biase tolong mak masak tiap2 kali raye.. cume kali ni mmg full aku masak dr awl smpai akhir...




Mase berbuke baru la dpat rase.. abg ipar aku kate sedap.. kire lulus la tuh.. hahahaha... mak dah tnye bile nye nak kasi BG rendang tu... sbb dah lepas waktu berbukekan.. nape lewat sgt... tu la.. BG keje mak... baru nak kasi ni.. mak tnye lagi.. "die keje shift ke..?" aku...?? aah.. ye mak.....

Sgt gembire bile BG ckp sedap..yeayyy.. siap angkat tangan cm sumpah tuh.. hahahah.. comel.... :)...
suke bile org makn ape kite masak n dorg puas hati.. kalu tak.... wuwuwu.. aku pon tak mau masak dah..... n yang penting aku masak seikhlas hati...

You Might Also Like

0 comments