Badan tak brape nak Sehat

Friday, December 09, 2011

Assalamualaikum... baru je lepas muntah.. dah 2 hari suare takde.. dah jadi mcm rockers lak ni... kat ofis En UJ ngn En Pian dah panggil Rani Mukerji dah.. adeh... ade yang kate suare seksi..seksi ke?? perit dah rase ni.... huhu

Petang td g klinik.. aku ni mmng tak ske mkn ubat............... tak ske bergantung kat ubat...... emmmm... tp g gak la.. ingt ke doktor tu nk kasi ubat sakit tekak.. tapi yang aku dpt ubat batuk, ubat selseme, ubat tahan sakit ngn antibiotic... vitamin c yang aku mintak pon die tak kasi.. ceh... ape la...

Elok je pas makn ubat td.. terus badan rase tak sedap n mual... nk masak bubur pon tak larat.... terus baring... tetibe rase nak muntah... larik g toilet.. muntah sume ubat2..... dah muntah baru rase ok sket.... badan pun ok sket.. larat kan diri masak bubur.. mak takde... balik kg... aii.. sape la nk masak kan... Ya Allah.. harap2 la jodoh aku tu pandai masak... kalu aku sakit atleast ade gak org masakkn bubur... sup ke.. kat kedai byk minyak n ajinamoto.. tak sesuai.....

You Might Also Like

4 comments