Peter Answer

Thursday, December 15, 2011

Assalamualaikum... Sape2 yang penah bukak Peter Answer mesti terpk2 pasal bende ni... aku tau pasal peter answer ni tahun 2009 kot.. sepupu aku yang bgtau... yang konon nye peter ni leh jawab soklan kite dgn tepat.... tanye la ape2 pon.. peter akan bg jawapan yng tepat... kaedah Virtual Tarot dah mcm syirik lak.. dah la kene kite percaye die... aku tak penah bukak smpai la pg td mak aku cite yang sepupu aku perkenalkan kat die pasal peter answer ni... aku agak marah la.. nape die ajar mak aku bende2 ngarut tu.. tapi aku blom lagi ckp kat sepupu aku.. aku diam kan aje dulu sbb pk aku nk tgk mcm ne Peter answer ni....

Aku nk tau mcm ne bende ni berfungsi n betul ke bnde ni leh bg jawapan yng tepat.. risau gak kan jd syirik.. setelah cube bg soklan.. aku tak puashati sbb die tak bg lagi jawapn yang aku nk.. then try buat research pasal bende alah ni smpai la aku terjumpe satu blog yang menyatakan bahawa peter answer ni adelah prank tok tipo kite.. die siap ajar mcm ne peter jawab setiap soklan kite kite... Sebenarnye aku pon still keliru.. korang leh bace kat sini kalu nak tau..Chris Wondra

Atau korng leh tgk kat Video ni.. die ade tunjuk mcm ne.. sile la korg tgk n jagn la tabsub ngn bende ni.. mengarut je.... percaye kan zodiak pon tak leh ape lagi bende ni... n kepada Pejuang Kesenian.. aku rase bukan die yang found out bende ni trick... tapi die tak kredit pon dari mane sumber die dapt.. tapi kalu betul die mmng genius n tau mcm ne bende ni trick ok la. aku salah la kot.. huhu.. tapi aku tak rase die.. ok.. sekian...

You Might Also Like

2 comments