Teringat

Thursday, April 19, 2012

Sori la dah 2 entry dah aku post harini.. tettibe teringt kat Mel n MOk... dua2 dah takde.. sedih sgt bile tgk gambar dorg....

Mok pendiam.. Mel pulak lincah..dulu antara Mel n Mok aku ske lagi Mok.. sbb Mok ni manje... kalu letak kat pehe.. usap2.. smpai tertdo die... kalu Mel pulak.. asyik nk main je koje nye.... Mok umpame kakak.. slalu beralah ngn Mel terutamenye bab makan .. kalu tdo Mok akan pelok Mel.. comel sgt... sob sob sob....Dorg ni dari kecik aku dah mndikan n dah biase kan ber hair dryer... dorng relek je.. kalu kucing sekarg.. aku ingt sekali je kot aku mandikan si tam.. lepas tu dah tak penah dah.... abis die cakar aku.. adeh......

Mase Mok mati.. kebetulan Mel sakit telinge.. diam je die.. tak mau makan minum.. suapkan baru nk makan.. sedih sgt.. takot die mati... sebab Mok pon dah takde.. lagi la sedih.... hari2 lap telinge Mel.. lame2 baik jugak... Satu perangai Mel yang aku sgt suke... Mel kalu kite g keje die ikot turun.. tak pon naik atas kete.. tak pon saje je landing tgh jalan tak bagi kite g keje.. sbar je la... kalu balik keje pulak die tggu depan tangge.... comel nye....

Akhirnye.... dua2 dah takde... sedih..... (T_T)... si Tam, Jack, Tom ngn kecik pon tak leh ganti dorg... btw.. Kecik dah hilang... huhuhu... sekarg MIKI.. tgh bunting lagi.. hehe.. tapi anak nye mcm ne tak tau la.. huhuhu

Miki n Mel

Mok

Mok

Mok

Mok

Miki n Mok

Mel n Mok

Mel n Mok

Mok

Mel n Mok

Mel

Mok n Mel
Nota Kaki.. Hopefully anak Miki yang baru ni.. warne nye mcm Mel n Mok...

You Might Also Like

2 comments