Bile minat tak selari ngan kerje

Tuesday, June 05, 2012

Rase poyo pulak nk luah pasal keje.. ok terus terang tak brape ske nk bercerite bab kerje.... suke lagi bercerite pasal kawan2.. hobi n aktiviti... kalu tension kerje,.. stress ke ape ke.. pade aku tu normal adat org dibayar gaji... tapi ni nk ckp pasal.. aku yang dah 4 tahun lebih tak buat structure tetibe disuruh bos design dewan... ok................... dewan je pon kan...

Stress..?? ye aku Stress... pk aku yang tak minat... mule2 mmng aku tak mau buat........... pening nak pk.. ape nk kene buat dulu... ape yng nk kene consider dlm design................. pening............. ye aku tak suke... XMINAT+TAK SUKE,... due2 mmng ade... pas blaja target aku WATER/INFRA.. bukan STRUCTURE.... ye mungkin bodoh.. patut time ni la nk blaja mcm2 kan...

CUBA.. ye pelan2 aku pk... aku try blaja ngn member aku... tak boleh gak... mngkin dalam hati dah kate TAK NAK.. jadi OTAK perbuatan berkeras kate TAKNAK....

APPRAISAL.... disebbkan kan aku ni hanye CIVIL... jd aku ketnggalan.. OK..En...!! sy buat..!!

Aku cube gak buat STAAD PRO.... yang aku sendiri tak penah gune sebelum ni.. UiTM gune ESTEEM n LUSAS....tak gune STAAD PRO.. ok.. aku cube.. ngn basic pon structure tak sebrape... aku mcm tensi....

MALU.. Ye malu.. segan nk tnye senior... kkdg pk... bende ni pon nk tnye ke... basic je......... aii cik sanchai.. nmpak sgt tak berusehe.. abis tu.. dah aku tak pham... contoh ade ... tapi mane datang nye nilai tu...?????... aku tnye laaaaaaaaaaaaaaaaa...... sbb tak tau. BODOH..?? ye terase diri bodoh..... tetibe sedih sgt..................... nak tnye sape lagi??

You Might Also Like

2 comments