Crochet yang semakin dipinggirkan

Monday, August 12, 2013

Assalam.. semenjak bertukar tempat kerja ni jarang sungguh aku mengait apetah lagi nk tgk benang2 yang aku beli yang dah berkurun tu..... tapi dalam pada tak mengupdate blog ni ade jugak mengait tapi tah mane2 perginye.. kebykkn aku just post kat instagram or weechat...


Hat ni yang paling latest aku buat... nasib anak buah ade.. pinjam jadi model sat....



Warna Hat tu lain benar dr warne asal.. almaklum la henfon tak canggih... sok2 mungkin nak buat lagi n pas kat Nas suruh die jualkan... die sekarng suri rumah sepenuh mase semenjak ade aisy.... tolong ye nas.. hahha


Ce teka atas ni ape.... sejak aku buat profile pic kat watsup dah 2 org nk beli.. tapi aku tak buat lagi smpai la ni.. sabak no... yang hok ade ni merah kat kete aku.. satu lagi kat kete adik... oh lupe la... yang atas tu car stuff.. gantung kat kete,... aku saje je try buat dulu... try2 ade lak org nak... dah setahun kot.. nnti try patern lain pulak....


You Might Also Like

2 comments