Indahnya Menjadi Orang Yang diSayangi...

Friday, June 10, 2011

Alhamdulillah.. harini Katam Quran... honestly aku ni bacaan tak betul lagi.. emmmm (~_~)'' tapi tu bukan penghalang tok terus mengaji.. selesai je bacaan surah terakhir... An Nas.. aku pon g amik wuduk lagi sekali.. tok solat isyak... pastu bile masuk je bilik balik.. ternampak tafsir Al-Quran atas katil... terdetik dalam hati.. aik.. nape letak kat ctu... emmm... aku biarkan aje.. adik aku ni... pelik sungguh letak kat kat rak ke.. aku pon teruskan solat.. pastu solat aku belik2.. kalu adik aku punye warne dah same.. tapi aku tau die jenis ske tande2 bile bace.. aku pon selak2.. tersentuh sungguh hati aku.. terus mengalir air mate.. 

''Buat Kakak yang disayangi kerana Allah.. Moga sentiase menemukan Kebahagian di dunia dan akhirat.. Ana uhibbuki fillah.... ''

Mengalir air mate aku.. tq bg akak...

You Might Also Like

0 comments