Mengait#5

Saturday, June 04, 2011

Misi untuk menyiapkan hat2 yang comel untuk anak buah.. adeh.. rabak mate.. asyik tdo lambat.. yela.. time mlm je la dpt kait.. siang keje.. takkn nk buat kat opis kan. taktau la dorg ske ke tak... sebenrnye aku nk post mlm td lgi.. tapi tak sempat pasal kuar ngan family.. sume adik2 aku ade kat umah.. jd bawk la g berjalan... time ni la nk berkumpul pon kan.... smpai je umah on laptop.. sempat sampai edit gambar je.. then aku terlelap mcm biase ngn lappy tak off.. huhu... tu yang post pagi ni... yeaayyy

Bunge kat bwh ni saje gedik nak tunjuk.. sebenarnye yang tu tak siap lagi.. ade satu lagi layer.. warne kuning aku buat tp aku maleh nk upload gambarnye...

Saje gedik nak tunjuk bunge ni
Bunga purple bawah ni.. aku bagi je name bunga kekwa.. hahahhaha mcm kekwa ke..? bunge ni pon aku hentam gak nk buat nye.. percaye la kalu korang mmng dah dah tau mengait.. mesti ade je idea.. n byk la yang korng main hentam nye.. hahaha..

  
Bunge Kekwa.. (ye ke mcm kekwa.. aku main reke je)

Purple hat saye dah siap.. yippy..\0/
Alhamdulillah.. dah siap.. tapi mcm biase bunge tu aku tak jahit lagi kat topi tu.. sbb tak setel lagi bunge nye.. aku nk letak butang... malas nye nk g kedai.. butang yang aku ade tak sesuai tok bunge ni... (~_~)... uhuk....

You Might Also Like

0 comments